Nr ogłoszenia |
|
Data ukazania się ogłoszenia |
20 kwietnia 2015 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego inspektora ds. administracyjno-gospodarczych i obsługi archiwum w Wydziale Organizacyjno-Finansowym.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
|
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 |
Adres |
Dworcowa 81, 85-009 Bydgoszcz |
Miejsce wykonywania pracy |
Bydgoszcz |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
• Prowadzenie archiwum zakładowego Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. • Wyjazdy służbowe z pracownikami Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. • Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem obsługi transportowej i wykonywanie w tym zakresie usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Urzędu, a przede wszystkim, prowadzenie przeglądów okresowych taboru samochodowego, przygotowywanie taboru samochodowego pod względem technicznym i eksploatacyjnym, ewidencja taboru samochodowego. • Przygotowywanie opisów przedmiotów zamówienia na potrzeby zakupów części zamiennych i akcesoriów do samochodu służbowego. • Udział w pracach komisji przetargowej w zakresie oceny zgodności proponowanego części i akcesoriów z zapisami SIWZ. |
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca administracyjno-biurowa oraz wyjazdy służbowe na terenie całej Polski. Praca na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 h. Siedziba Urzędu mieści się w budynku przy ul. Dworcowej 81 na V-VII piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiada windy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu, praca administracyjno-biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Niezbędne:
Pozostałe wymagania niezbędne:
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia uprawniający do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego,
- prawo jazdy kat. B, co najmniej od 5 lat,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel, poczta elektroniczna).
|
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopia prawa jazdy,
- kopia dokumentu poświadczającego ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia uprawniający do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego,
- kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów. |
Termin składania dokumentów |
4 maja 2015 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 81, 85-009 Bydgoszcz |
Inne informacje |
Nie będą rozpatrywane oferty, które:
- nie spełniają wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- złożone po terminie - przy przesyłaniu oferty do Regionalnej Dyrekcji decyduje data stempla pocztowego,
- bez wymaganych dokumentów,
- bez własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach,
- w przypadku braku oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzonego własnoręcznym podpisem oraz datą.
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych oraz oferty kandydatów niewyłonionych do zatrudnienia w służbie cywilnej można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru; po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie powiadomione o terminie testu sprawdzającego wiedzę z zakresu wymienionego w ogłoszeniu, natomiast osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym fakcie informowane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 052 506-56-66 wew. 6013. |