Nr ogłoszenia |
6026 |
Data ukazania się ogłoszenia |
1 grudnia 2016 r. |
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy poszukuje kandydatów na stanowisko specjalisty ds. kancelaryjnych w Wydziale Organizacyjno-Finansowym. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. |
Wymiar |
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 |
Adres |
Dworcowa 81 85-009 Bydgoszcz |
Miejsce wykonywania pracy |
Bydgoszcz |
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy |
- prowadzenie kancelarii RDOŚ w Bydgoszczy,
- obsługa centrali telefonicznej RDOŚ w Bydgoszczy,
- udzielanie informacji klientom Urzędu oraz kierowanie ich do właściwych Wydziałów,
- prowadzenie ewidencji pism wpływających do RDOŚ w Bydgoszczy zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- przygotowywanie pism zleconych przez przełożonych,
- prowadzenie ewidencji materiałów biurowych wydawanych pracownikom RDOŚ,
- archiwizacja dokumentacji wytworzonej w Wydziale Organizacyjno-Finansowym,
- obsługa spotkań i narad organizowanych przez RDOŚ.
|
Warunki pracy |
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań. Praca administracyjno-biurowa. Praca na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 h. Siedziba Urzędu mieści się w budynku przy ul. Dworcowej 81 na IV-VII piętrze. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, posiada windy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy. Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu, praca administracyjno-biurowa. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. |
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy |
Niezbędne:
Wykształcenie: Wyższe Doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego
Pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych.
- Umiejętności obsługi komputera (środowisko Windows).
- Znajomość ustaw:
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, Prawo ochrony środowiska, Kodeks postępowania administracyjnego, o Służbie Cywilnej oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.
- Umiejętność komunikowania się i pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
- Odpowiedzialność.
Dodatkowe:
Znajomość programu: Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją. |
Wymagane dokumenty i oświadczenia |
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
|
Inne dokumenty i oświadczenia |
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów |
Termin składania dokumentów |
12 grudnia 2016 r. |
Miejsce składania dokumentów |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszcz Dworcowa 81, 85-009 Bydgoszcz pok. 712 VII piętro (kancelaria) z dopiskiem: WOF - specjalista |
Inne informacje |
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Planowane techniki i metody naboru:
- Weryfikacja formalna nadesłanych ofert, nie będą rozpatrywane oferty, które:
- nie spełniają wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- złożone zostały po terminie - przy przesyłaniu oferty do RDOŚ w Bydgoszczy decyduje data stempla pocztowego,
- bez wymaganych dokumentów,
- bez własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach,
- nie zawierają oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, opatrzonego własnoręcznym podpisem;
- Pisemny sprawdzian wiedzy (test):
- w przypadku, gdy aplikuje mniej niż 10 kandydatów spełniających wymogi formalne, dopuszcza się odstąpienie od przeprowadzenia niniejszego etapu,
- 50 % uzyskanych poprawnych odpowiedzi oznacza zaliczenie sprawdzianu wiedzy,
- w przypadku zaliczenia testu przez więcej jak 5 osób, do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie poproszonych maksymalnie 5 kandydatów, którzy uzyskali najlepszy wynik;
- praktyczny sprawdzian umiejętności obsługi urządzeń biurowych;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informacje o kandydatach kwalifikujących się do kolejnych etapów naboru (imię i nazwisko) oraz informacje o miejscu i terminie ich przeprowadzenia zamiesza się w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Bydgoszczy. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych oraz oferty kandydatów niewyłonionych do zatrudnienia w służbie cywilnej można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru; po tym terminie Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 52 506 56 66 wew. 6013. |